donderdag 13 maart 2014

Europa: Voorwaarde voor vrijheid

De Van Mierlo Stichting  presenteert vrijdag 5 april het essay Europa: voorwaarde voor vrijheid. Met de publicatie levert de stichting haar bijdrage aan het Europadebat. De vrijheid van het individu en de bijdrage die Europa hieraan kan leveren, staan de auteurs hierbij scherp voor ogen. Daarmee is het essay een toelichting op de sociaal-liberale keuze voor Europa

De presentatie is onderdeel van een Europadag van D66, waar onder andere Sophie in ’t Veld in gesprek zal treden met de aanwezigen. Voorafgaand aan de presentatie van het essay zal auteur Jieskje Hollander een column uitspreken. Bovendien ontvangen alle aanwezigen het essay. Voor het bijwonen van de ledendag wordt om een kleine bijdrage gevraagd. Voor meer informatie over de ledendag en het bijwonen van de ledendag klikt u hier.

Kunt u niet aanwezig bij de ledendag, maar bent u wel nieuwsgierig naar het essay? Dan kunt u het essay binnenkort bestellen in de webshop.