maandag 3 augustus 2020

Kijk de Marchantlezing 2020 terug via YouTube!

Helaas kan Glen Weyl niet reizen vanuit de Verenigde Staten door de corona-maatregelen. Daarom bieden we een aangepast programma in TivoliVredenburg voor de Marchantlezing op 4 september 2020, met onder meer een livestream met Glen Weyl en een extra spreker. Voor dit nieuwe programma gaat woensdag 5 augustus een nieuwe kaartverkoop van start via de website van TivoliVredenburg. Reeds gekochte tickets vervallen. In dit bericht leest u meer over het programma en over de geannuleerde tickets.

Weyl houdt digitale lezing
Weyl zal via livestream zijn lezing houden over radicale hervorming van de vrije markt. Technologie-denker Marleen Stikker zal fysiek aanwezig zijn in TivoliVredenburg en haar co-referaat houden. Naast Stikker zal ook bestuurder, hoogleraar en voormalig D66-senator Alexander Rinnooy Kan een co-referaat zal houden. Zo bieden we een volwaardig programma.

Gekochte kaarten geannuleerd, nieuwe verkoop start woensdag 5 augustus
Tijdens de Marchantlezing worden de corona-voorzorgsmaatregelen nauwgezet gevolgd. Daardoor kunnen we aanzienlijk minder bezoekers ontvangen. Vóór de coronacrisis waren er meer kaarten verkocht dan we nu plaatsen kunnen bieden. Dit zorgde voor een dilemma. Op basis van welk criterium moesten we gekochte kaarten annuleren? Daarbij kochten bezoekers een kaartje in de veronderstelling Weyl ‘in levende lijve’ te kunnen zien.

Daarom hebben we besloten alle verkochte kaarten te annuleren. Aanstaande woensdag 5 augustus start de nieuwe kaartverkoop via de website van TivoliVredenburg. Voor de thuisblijvers zal het volledige programma op 4 september via een gratis livestream te volgen zijn. We hopen op uw begrip voor deze aanpak. Aarzel niet om bij vragen contact op te nemen met de Van Mierlo Stichting via vanmierlostichting@d66.nl.

Hoe gaat het nu verder
Bezoekers kunnen het aankoopbedrag van de vervallen tickets inclusief servicekosten omzetten in een voucher. Hiermee zijn de komende 14 maanden, na uitgifte voucher, nieuwe tickets te koop bij TivoliVredenburg voor een programma naar keuze. Omdat niet iedereen in de positie verkeert om een voucher(tegoed) te accepteren, is het ook mogelijk geld terug te krijgen.

We hopen op begrip voor deze aanpak en hopen u te zien tijdens het aangepaste programma op vrijdag 4 september 2020.

Het programma is alvast hier te vinden.