Algemeen

zaalfotoDe Mr. Hans van Mierlo Stichting is bij verschillende D66-opleidingen betrokken. Denk hierbij aan: 1) De wethouderscursus: besturen als een sociaal-liberaal en D66’er; 2) De raadstrainingen: decentralisaties en gemeentefinanciën, instrumenten van de raad; 3) Nieuwe ledendagen en inwerkprogramma medewerkers van het Landelijk Bureau en de Tweede Kamerfractie; 4) Het talentontwikkelingsprogramma ‘Driebergen’: inhoudelijke advisering debatonderdeel. De Van Mierlo Stichting verzorgt in het algemeen inleidingen op de vijf D66-richtingwijzers en het sociaal-liberalisme;

Daarnaast heeft de Van Mierlo Stichting een sprekerspool met sprekers die hun licht kunnen laten schijnen op het sociaal-liberaal gedachtegoed van D66. Bel met 070-3566040 of mail naar mrhansvanmierlostichting@d66.nl en geef aan wat voor spreker u zoekt, wat de context, tijd en locatie is, en welk publiek het betreft, en wij zoeken de meest geschikte spreker voor u uit. De VMS denkt ook graag mee met het ontwikkelen van lokale trainingen over het gedachtegoed.

Voor meer informatie over wat de Van Mierlo Stichting voor uw opleiding kan betekenen, bel of mail met Nienke Offringa: 070-3566036.

Laatst gewijzigd op 31 juli 2015